Fiken: Det ser ikke ut til at Pairy er tilkoblet («Kjører ikke»)

Opplever du utfordringer med Pairys tilkobling til Fiken?

Vennligst fullfør gjenverifiseringen til din Fiken-konto. Når du trykker på knappen nevnt over, skal det dukke opp et pop-up-vindu med innlogging til Fiken.
Dersom du ikke ser et pop-up-vindu, blir det sannsynligvis blokkert. Prøv da gjerne i privat-/inkognitomodus i nettleseren din.

Pairy kan i sjeldne tilfeller miste tilgangen til Fiken-kontoen din via den oppsatte API-tilkoblingen.
Det kan være flere grunner til dette.

 

Gjenverifiser tilkobling
Det første steget vil være å forsøke en gjenverifisering av Pairys tilkobling til Fiken-kontoen din.

  1. Gå til Fiken for å verifisere at du er logget inn på den ønskede kontoen: https://fiken.no/mine-foretak/
  2. Logg inn i ditt Pairy-dashboard
  3. Gå til Bokføringsinnstillinger (venstre sidemeny)
  4. Velg «Bekreft på nytt Fiken» nederst ute til høyre
  5. Når du trykker på knappen nevnt over, skal det dukke opp et popup-vindu med innlogging til Fiken.
    Merk! Hvis du allerede er logget inn via steg 1, vil popup-vinduet dukke opp, men lukkes kort tid etter.
  6. Avvent «Tilkoblingen er bekreftet» under knappen fra steg 4:

 

Jeg ser ikke noe popup-vindu med Fiken-innlogging
Dersom du ikke ser et popup-vindu, blir det sannsynligvis blokkert av nettleseren din. Prøv gjerne i privat

Hjelp
Resultater
Kontakt oss

    Dit navn (valgfrit)


    Din E-mail


    Din besked

    Vedhæft fil

    Takk for din henvendelse.
    Meldingen er nå sendt.
    Vi hjelper deg så snart som mulig