Fiken: Det ser ikke ut til at Pairy er tilkoblet («Kjører ikke»)
Opplever du utfordringer med Pairys tilkobling til Fiken?
Vennligst fullfør gjenverifiseringen til din Fiken-konto. Når du trykker på knappen nevnt over, skal det dukke opp et pop-up-vindu med innlogging til Fiken.
Dersom du ikke ser et pop-up-vindu, blir det sannsynligvis blokkert. Prøv da gjerne i privat-/inkognitomodus i nettleseren din.
Pairy kan i sjeldne tilfeller miste tilgangen til Fiken-kontoen din via den oppsatte API-tilkoblingen.
Det kan være flere grunner til dette.
Gjenverifiser tilkobling
Det første steget vil være å forsøke en gjenverifisering av Pairys tilkobling til Fiken-kontoen din.
- Gå til Fiken for å verifisere at du er logget inn på den ønskede kontoen: https://fiken.no/mine-foretak/
- Logg inn i ditt Pairy-dashboard
- Gå til Bokføringsinnstillinger (venstre sidemeny)
- Velg «Bekreft på nytt Fiken» nederst ute til høyre
- Når du trykker på knappen nevnt over, skal det dukke opp et popup-vindu med innlogging til Fiken.
Merk! Hvis du allerede er logget inn via steg 1, vil popup-vinduet dukke opp, men lukkes kort tid etter. - Avvent «Tilkoblingen er bekreftet» under knappen fra steg 4:
Jeg ser ikke noe popup-vindu med Fiken-innlogging
Dersom du ikke ser et popup-vindu, blir det sannsynligvis blokkert av nettleseren din. Prøv gjerne i privat