Priser

Flere og flere nettbutikker blir hvert år startet av håpefulle gründere som gleder seg til å starte sine nye flotte butikker. Felles for alle nybakte butikkeiere er likevel at de fort finner ut av hvor mye tid i hverdagen som kommer til å bli brukt til administrativt arbeid når ordrene begynner å tikke inn. Ordren kommer inn på nettbutikken og skal videre håndteres i ett system, avsluttes i et annet, og kanskje skal det også logges inn i et tredje for å gjøre ordren klar til å sendes. Så er det over i økonomisystemet og ferdiggjøre ordren til slutt. Alt for mye tid brukes av eiere av nettbutikker på administrativt arbeid i stedet for å skaffe mer salg. Pairy er skapt for å løse denne problemstillingen. Etter at vi i mange år har holdt på med digital markedsføring, oppbygning av nettbutikker og daglig dialog med eiere, var tiden inne for å gjøre noe med saken. Med Pairy ønsker vi å skape et system som er så fleksibelt og intelligent at du kan spare mye tid, og heller bruke tiden på noe som gir mer for deg og din bedrift.

 

Koblingen mellom din butikk og ditt økonomisystem

Uansett om du bruker e-conomic, Dinero eller Billys Billig er sannsynligheten stor for at du som eier av en nettbutikk bruker mer tid enn du burde i disse systemene. Derfor er det heller ikke din jobb å skulle gjøre de små innstillingene i integrasjonen. Dette er vår jobb, og for deg skal det bare fungere. Derfor følger vi deg gjennom hele prosessen fra første kontakt til integrasjonen er oppe og virker. Våre integrasjoner har som standard mange funksjoner, og hvis du har et behov som faller utenfor standarden kan vi også hjelpe deg mot en ekstra kostnad. Til slutt er det viktigste for deg om investeringen sparer deg mer tid i alt, enn det du bruker på å få skreddersydd ekstra funksjoner til integrasjonen. Vår integrasjon understøtter allerede en rekke systemer, så du lett kan komme i gang og spare penger med én gang. Hvis ikke dine systemer er på listen, kan du likevel alltid kontakte oss på info@pairy.no for å høre hvordan vi kan sette sammen en løsning til akkurat deg.

 

Unngå dyre feil

Det tar ofte veldig lang tid å rydde opp i manuelle feil som blir laget i ditt økonomisystem. Dette er tid som du kunne ha brukt på å skaffe nye kunder og pleie de eksisterende. Slikt manuelt arbeid bør automatiseres så fort som mulig, og det er derfor Pairy ble til.

 

Se omsetningen din dag for dag

En funksjon som mange eiere av nettbutikker mangler i deres butikksystemer, er muligheten for å se hvilke dager man selger mest. Funksjonen er tilgjengelig i noen systemer, men ikke alle, og i noen er det rett og slett veldig vanskelig å finne frem til dem. Det første du får en oversikt over i Pairy, er nettop hvem som er dine toppkunder, hvilke produkter som selger mest, samt hvilke dag du selger mest. Med tiden kommer også en rekke andre etterspurte funksjoner, som vi VET at eiere av nettbutikker mangler i dag. Har du en spesiell funksjon eller andre ting du mangler som eier i dag? Skriv til info@pairy.no og fortell oss, så kan det være at dette blir integrert i systemet. Vi gleder oss til å utvide Pairy med nye systemer og smarte funksjoner som kan spare deg mer tid i hverdagen. Med vennlig hilsen hele Pairy-teamet.