Med Pairy får du en tidsbesparende løsning
Slutt med manuelt taste-arbeid
Prøv gratis i 30 dager
Har du andre behov enn det Pairy Standard kan tilby? Vi skreddersyr også løsninger spesielt til ditt behov.
Les mer om Pairy Enterprise
Sammenlign planer
Nøglefunktioner
|
|||
Opptil 50 ordrer per måned | Opptil 500 ordrer per måned | Opptil 3000 ordrer per måned | |
Opptil 1 | Opptil 2 | Opptil 5 | |
Synkronisering: Ordrer
|
Hvert 60. minutt | Hvert 30. minutt | Hvert 30. minutt |
Opptil 5.000 produkter | Opptil 10.000 produkter | ||
Synkronisering: Produkter
|
Hver 2. time | Hver 2. time | |
Synkronisering: Lager
|
Hvert 10. minutt | Hvert 10. minutt | |
Mulighed for opsætning
|
2.000 kr. | 2.000 kr. | Inkluderet |
Support: Mail
|
|||
Mulighed for registrering af betaling
|
|||
Lagerstyring
|
|||
Mottakelse av varer
|
Selv om du når grensen for antall ordrer i en bestemt pakke, stopper ikke overføringene, men du vil bli kontaktet av oss med tanke på diskusjon om oppgradering til en større pakke.
Vi har et stort ønske om at din forretning skal vokse, og vi skal gjerne skalere sammen med deg!
Vi ser dette som en «fair-use grense».
Selv om du når grensen for antall produkter i en bestemt pakke, stopper ikke overføringene, men du vil bli kontaktet av oss med tanke på diskusjon om oppgradering til en større pakke.
Vi har et stort ønske om at din forretning skal vokse, og vi skal gjerne skalere sammen med deg!
Vi ser dette som en «fair-use grense».
Har du flere nettbutikker?
Med Pairy er det mulig å koble flere nettbutikker til det samme regnskapsprogrammet. Dette sikrer en enkel tilgang til alle dataene dine via Pairy-dashboardet, selv om de individuelle nettbutikkene ikke nødvendigvis har noe med hverandre å gjøre.
Kontakt supporten via Pairy-dashboardet for å få mer informasjon.
De fleste regnskapsprogrammer krever et produkt på hver enkelt ordrelinje.
Pairy vil automatisk forsøke å finne eventuelle eksisterende produkter basert på varenr i ditt regnskapsprogram.
Hvis Pairy ikke finner et eksisterende varenr, blir produktet opprettet i ditt regnskapsprogram.
Produkter opprettes derfor løpende i ditt regnskapsprogram etter hvert som de blir solgt.
Pairy gir deg muligheten til å opprette produkter ett sted og la systemet håndtere opprettelsen i ditt regnskapsprogram eller nettbutikk.
Vi anbefaler at du oppretter produktet i nettbutikken din og lar Pairy automatisk opprette produktet i regnskapsprogrammet ditt, men i noen tilfeller kan det være hensiktsmessig å opprette det «den andre veien».
Kontakt oss gjerne for å få mer informasjon om hva som kunne være best for din spesifikke oppsett.
Med vår premiumplan har du muligheten til å dra nytte av våre kompetente medarbeidere ved at vi ringer deg på det ønskede nummeret ditt.
Telefonsupport er tilgjengelig mellom kl. 10:00 – 16:00.
Oppretter du fakturaer i ditt regnskapsprogram? Ønsker du at lagerbevegelser skal følge opprettelsen av disse fakturaene?
Med vår enkle lagerstyring er det mulig å la Pairy ta over manuelle prosesser knyttet til vedlikehold av lagerdataene dine.
Noen av de mest relevante dataene inkluderer:
- Kostnad
- Tilgjengelig antall på lager
- Lagerverdi og saldo per dato
Ved å bruke Pairy som lagerstyring sørger Pairy for å laste inn fakturaer fra ditt regnskapsprogram og ordrer fra din nettbutikk. Lagerbevegelser for produkter følger linjene på fakturaene og ordrene. Når du har en oppdatering eller generelt trenger å endre lageret, kan du enkelt justere dataene i Pairy-dashboardet ditt, og Pairy vil oppdatere lagerantallene i nettbutikken din.
Lagerstyring – Leverandørbestillinger
Med denne funksjonen har du muligheten til å opprette nye leverandørkontakter og vedlikeholde eksisterende informasjon. Samtidig får du en tydelig oversikt over alle dine leverandører, deres kontaktinformasjon og hvilke varer de leverer.
Send detaljerte bestillinger direkte til dine leverandører i PDF-format. Har du internasjonale leverandører? Bare rolig, PDF-filene for bestillingene kan opprettes både på dansk og engelsk.
Ved bestilling sørger systemet for at de «bestilte» varene gjenspeiler den kommende lagerbeholdningen, slik at du enkelt kan forutsi dine lagerbehov.
Bruker du Shopify POS?
Salg via POS er vanligvis ikke det samme som vanlige salg via nettbutikken din, da det handler om å gi kunden en rask og problemfri opplevelse i butikken uten for mye «støy». Det er vanligvis ingen kundeopplysninger involvert, noe som i de fleste regnskapsprogrammer er nødvendig for å generere en salgsfaktura.
I Pairy anbefaler vi bruk av en statisk debitor for bokføring av POS-ordrer. Dette sikrer en sømløs overføring.
Kontakt Pairy-supporten via Pairy-dashboardet ditt for å aktivere dette.