Vi tilbyr skreddersydde integrasjoner mellom de forretningskritiske plattformene dine.
Tusenvis av utviklingstimer i bagasjen sikrer deg en smertefri og profesjonell prosess.
Bliv ringet op
Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Kunder som bruker Pairy Enterprise
Populære systemer
Se alle IntegrasjonerBruker du Microsoft Dynamics 365 Business Central og har behov for en integrasjon med nettbutikken din eller et annet system? I så fall kan vi hjelpe deg med å skreddersy en integrasjon som vil hjelpe deg med å spare tid i hverdagen. Vi har betydelig erfaring med utvikling av integrasjoner til Dynamics-systemene, inkludert Business Central. Har du en eksisterende integrasjon til Navision og skal oppgradere til Business Central 365? Da vil vi også kunne hjelpe deg med rådgivning og sørge for at vi utvikler flyten opp mot Business Central, slik du har det i dag.
Slipp manuell bokføring og tastearbeid i Tripletex med Pairy-integrasjonen. Pairy gjør det mulig for deg å få synkronisert ordrer, kunder og produkter fra din nettbutikk til Tripletex. Ordrene overføres automatisk når de får en status som du selv velger i et selvvalgt intervall. Det har aldri vært lettere å slippe manuelt skrivearbeid. Bruk heller tiden på å utvikle forretningen fremfor å gjøre bokføring.
Med vår integrasjon til SmartWeb kan du spare både tid og penger i hverdagen. Vår integrasjon til ditt regnskapsprogram gjør det mulig å synkronisere produkter, kunder og ordrer mellom de to systemene. Det betyr slutt på manuelt arbeid i forhold til bokføring, samt bruke unødvendige kroner på regnskapstimer. Bruk i stedet tiden på å selge mer i butikken din.
Med våre produktfeeds kan du raskt og enkelt få vist dine produkter på eksempelvis Facebook eller Google. Selg mer raskt og enkelt!
Sådan er den typiske proces
Du kontakter oss og beskriver ønsket om integrasjon
Du kontakter oss om systemene du ønsker skal integreres og de overordnede tankene bak integrasjonen. På bakgrunn av dette utarbeider vi en agenda for et kommende møte, hvor integrasjonsbehovene deres gjennomgås i dybden.
Etter møtet har vi en klar forståelse av nøyaktig hvordan løsningen deres skal fungere.
På bakgrunn av møtet utarbeider vi et spesifikt tilbud på integrasjonsløsningen. Dette tilbudet vil beskrive prosjektets innhold og fasene prosjektet inneholder.
Tilbudet beskriver også hvordan integrasjonsløsningen vil bli satt opp. På den måten er alle rundt bordet enige om hvilke data som skal synkroniseres og når. Dermed er dere sikre på at dere får en løsning som er akkurat slik dere har beskrevet den.
Utviklingsarbeidet starter
Utviklingsarbeidet med integrasjonen starter. Prosjektlederen vår vil holde dere løpende oppdatert om prosessen og svare på eventuelle spørsmål dere måtte ha i den forbindelse.
De første testene kjøres i lukket miljø
I løpet av utviklingsperioden vil vi løpende kjøre tester i et lukket miljø. Dette sikrer at vi kan kjøre tester på de ønskede systemene uten at reell data benyttes eller påvirkes. Først når vi har kjørt hundrevis av tester i dette miljøet, begynner vi å planlegge neste fase, i samarbeid med dere.
De første testene kjøres i samarbeid med dere
I samarbeid med dere planlegges de første testene med reelle data. Hvis det for eksempel er snakk om en ordreintegrasjon, vil vi i samarbeid med dere velge ut 1-2 ordre som skal overføres. Vi kjører disse gjennom integrasjonen, og dere bekrefter at alt er som det skal være på begge sider av flyten.
Denne tilnærmingen gjentas til begge parter er klar til at integrasjonen kjøres live.
Etter godkjennelse kjøres integrasjonen live
Med deres godkjennelse går integrasjonen live. Vi setter integrasjonen i produksjon og de ønskede workflows utføres i det avtalte tidsintervallet.
Automatisk overvåking av om integrasjonen kjører
Vi overvåker automatisk om integrasjonen kjører i avtalte intervaller. Dersom den mot forventning skulle gå i stå eller det oppstår andre problemer, vil vi kunne reagere med det samme, slik at dere ikke behøver å kaste bort tid på å oppdage problemet selv og så kontakte oss.
Vil du vite mer om Pairy Enterprise og hva vår integrasjon er i stand til?
Vi tar gjerne et uforpliktende møte vedrørende integrasjonsprosjektet ditt, kontakt oss på din foretrukne måte.
Mandag – Torsdag kl. 10:00-17:00
Fredag kl. 10:00-15:30
Jyllingevej 52A
2720 Vanløse