Integrasjoner
Med Pairy Enterprise kan du få en skræddersyet løsning som lige præsis passer til dine behov.
Se listen over de systemer vi integrere med herunder.
Bruker du Microsoft Dynamics 365 Business Central og har behov for en integrasjon med nettbutikken din eller et annet system? I så fall kan vi hjelpe deg med å skreddersy en integrasjon som vil hjelpe deg med å spare tid i hverdagen. Vi har betydelig erfaring med utvikling av integrasjoner til Dynamics-systemene, inkludert Business Central. Har du en eksisterende integrasjon til Navision og skal oppgradere til Business Central 365? Da vil vi også kunne hjelpe deg med rådgivning og sørge for at vi utvikler flyten opp mot Business Central, slik du har det i dag.
Få skreddersydd en integrasjon mellom ditt SAP ERP-system og din nettbutikk. Med Pairy er det mulig å få tilpasset integrasjonen til dine unike behov. Bestem selv hvilke data som skal synkroniseres mellom din nettbutikk og ditt SAP-system. Integrasjonsprisen starter fra kr 2.000,- og varierer etter hvilke krav du har til integrasjonens funksjoner. Skriv til oss på support@pairy.no med dine behov, så kan vi estimere prisen for opprettelse.
Kom i gang med integrasjonen av din ScanNet nettbutikk og spar dyrebrar tid i hverdagen som nettbutikkeier. Med våre integrasjoner kan du bl.a. få overført kunder, ordre og produkter mellom butikken og ditt regnskapsprogram. Du kan også få vist dine produkter på salgskanaler som Facebook, Google Shopping og Trendsales og dermed øke ditt salg. Trykk bestill til høyre, og kom i gang med å spare tid allerede i dag.
Med vår integrasjon til SmartWeb kan du spare både tid og penger i hverdagen. Vår integrasjon til ditt regnskapsprogram gjør det mulig å synkronisere produkter, kunder og ordrer mellom de to systemene. Det betyr slutt på manuelt arbeid i forhold til bokføring, samt bruke unødvendige kroner på regnskapstimer. Bruk i stedet tiden på å selge mer i butikken din.
Med våre produktfeeds kan du raskt og enkelt få vist dine produkter på eksempelvis Facebook eller Google. Selg mer raskt og enkelt!
Slipp manuell bokføring og tastearbeid i Tripletex med Pairy-integrasjonen. Pairy gjør det mulig for deg å få synkronisert ordrer, kunder og produkter fra din nettbutikk til Tripletex. Ordrene overføres automatisk når de får en status som du selv velger i et selvvalgt intervall. Det har aldri vært lettere å slippe manuelt skrivearbeid. Bruk heller tiden på å utvikle forretningen fremfor å gjøre bokføring.
Wannafind-nettbutikken er rettet mot deg som gjerne vil drive nettbutikken din enkelt og elegant. Wannafind-butikken er rett og slett et brukervennlig butikksystem som gjør det enda enklere for deg som eier å drive nettbutikken din. Med vår Pairy-integrasjon kan det bli enda lettere å behandle ordre og selge produkter. Med vår integrasjon til regnskapsprogrammet ditt får du synkronisert ordre, produkter og kunder automatisk mellom de to systemene. Du kan dermed slutte med manuell bokføring.
Med våre produktfeeds kan du vise produktene dine på eksterne sider raskt, enkelt og billig. Ønsker du å integrere din Wannafind-butikk med et system som ikke er på listen nedenfor? Kontakt oss gjerne, og hør om det lar seg gjøre likevel.
Sett fart på din Magento 2- nettbutikk med Pairy. Få automatisk bokført dine ordrer i ditt regnskapsprogram. Få utvidet lagerstyring. Få synkronisert dine ordrer, kunder og produkter mellom nettbutikk og regnskapsprogram. Selg via flere salgskanaler som Google Shopping. Pairy er for deg som vil bruke mindre tid på manuelt arbeid og mer tid på få din bedrift til å vokse.
Microsoft Dynamics AX gir deg skybasert styring av virksomhetens økonomi og organisasjon. Det er en av de tyngste og sterkeste ERP-løsningene på markedet, og kan hjelpe deg i stort sett alle virksomhetens grener.
Med integrasjon til Microsoft Dynamics AX fra Pairy Enterprise får du mulighet til å bygge bro mellom AX-løsningen din og andre systemer du bruker. Dette gir deg mulighet til å automatisere prosessene systemene imellom og spare tid. Gjør virksomheten mer effektiv, kom i gang med å digitalisere manuelle og tidkrevende prosesser.
I samarbeid med Risika har vi hos Pairy utviklet en integrasjonsplattform som kan integrere Risika med diverse andre systemer. Til å begynne med er det laget en rekke standard ERP-integrasjoner, men i teorien kan alle systemer med et API kobles sammen med Risika-plattformen. Hvis du har en forespørsel om en integrasjon du ønsker mellom Risika og et annet system, kan du alltid ta kontakt med oss for å høre mer om mulighetene.