Microsoft Dynamics 365 Business Central integrasjon

Microsoft Dynamics 365 Business Central integrasjon

Bruker du Microsoft Dynamics 365 Business Central og har behov for en integrasjon med nettbutikken din eller et annet system? I så fall kan vi hjelpe deg med å skreddersy en integrasjon som vil hjelpe deg med å spare tid i hverdagen. Vi har betydelig erfaring med utvikling av integrasjoner til Dynamics-systemene, inkludert Business Central. Har du en eksisterende integrasjon til Navision og skal oppgradere til Business Central 365? Da vil vi også kunne hjelpe deg med rådgivning og sørge for at vi utvikler flyten opp mot Business Central, slik du har det i dag.

Skreddersydd

Kontakt oss for å høre mer om integrasjonen. Vi skreddersyr også løsninger spesielt til dine behov.

Light

2500
eks. mva. pr. måned
Gratis oppsett
Dashboard med oversikt over integrasjon
Fast kontaktperson
Gratis e-post- og telefonsupport
Ordrer fra nettbutikk til Business Central
Bestem selv ordrestatus
Mulighet for kundeoverføring i BC
Mulighet for kundematch i BC
Mulighet for opprettelse av produkter i BC
Utvid integrasjonen
Hvis dine behov endrer seg i fremtiden, kan du alltid få et tilbud om å utvide integrasjonen, hvis du har ønsker som går utover vår standard.

Muligheter

Standard løsning

Vår standardløsning for Business Central gjør det enkelt å automatisere prosessene mellom nettbutikken din og din Business Central-løsning. Det er ingen etableringskostnader, og den kan integreres med de vanlige nettbutikksystemene som DanDomain, Magento, WooCommerce og Shopify. Ta kontakt med oss og kom i gang med å automatisere prosessene allerede i dag.

Skreddersydd integrasjon

Med en Business 365 integrasjon på Pairy-plattformen får du det beste fra 2 verdener. Vi tar utgangspunkt i kjernen, som vi har brukt år på å bygge opp, og tilpasser den til dine behov og din virksomhet.

Rådgivning

Vi har stor erfaring med skreddersydde integrasjoner mellom ERP-systemer og nettbutikker. Vi vil derfor kunne fortelle deg hvordan vi har gjort det tidligere og gi deg inspirasjon til hvordan det kan gjøres i organisasjonen din.

Løpende synkronisering

Ut fra dine ønsker og behov setter vi opp integrasjonen til å håndtere den ønskede datasynkroniseringen. Det kan være både kunde-, produkt- og ordredata som synkroniseres mellom systemene.

Fremtidige utvidelser

Med en integrasjon på plattformen vår har du mulighet til kontinuerlig å utvide integrasjonen med nye funksjoner etter hvert som behovet oppstår. Dette gir deg stor fleksibilitet og gjør at integrasjonen kontinuerlig kan tilpasses organisasjonen din i takt med at den utvikler seg.

Typiske integrasjoner:

Hjelp
Resultater
Kontakt oss

    Dit navn (valgfrit)

    Din E-mail

    Din besked

    Vedhæft fil

    Takk for din henvendelse.
    Meldingen er nå sendt.
    Vi hjelper deg så snart som mulig