Feil: «Der mangler SKU på et produkt…»
NB! Å fylle ut SKU betyr vanligvis ikke at ordrelinjer på eksisterende ordrer blir oppdatert. Dette er ikke noe Pairy kan løse. Det eneste alternativet for å få disse ordrene over er ved å bruke «wildcard-sku» som nevnt nedenfor.
Hva forårsaker denne feilen?
Denne feilen betyr at det er en eller flere ordrelinjer som inneholder et produkt som ikke har spesifisert en SKU.
Hvis mulig, bør du berike produktene dine med SKU-nummer, da dette gir best resultat.
Jeg har nå fylt ut SKU. Hva så?
I fremtiden bør vi få dagens SKU på de enkelte ordrelinjene.
Merk at selv om du har lagt inn SKU/varenummer på produktene dine, vil de fleste webshop-systemer ikke oppdatere dette på eksisterende ordre og ordrelinjer. Dette er ikke noe Pairy kan løse. Det eneste alternativet for å få disse ordrene over er ved å bruke «wildcard-sku» som nevnt nedenfor.
«wildcard-sku»
Teoretisk sett kan vi sette opp en wildcard-SKU i systemet vårt slik at alle linjer med et produkt som mangler SKU, bruker denne SKU-en i stedet. Du kan lese mer om løsningen her: https://pairy.no/support/wildcard-sku
NB! Hvis denne løsningen velges, må du være klar over at lagertal, marginer osv. ikke vil stemme.
Opplever du fortsatt utfordringer? Ta kontakt med support@pairy.dk og beskriv problemet ditt