Jeg mangler produkter i mitt Pairy-dashboard

Det kan være flere grunner til at produkter mangler i ditt Pairy-dashboard. Nedenfor gir vi noen av de mest vanlige grunnene.

Produkter mangler varenummer/SKU

Varenummer/SKU er produktets unike nøkkel. Hvis et produkt ikke har et varenummer, vil det ikke bli opprettet i Pairy som et reelt produkt.

Vær oppmerksom på at ordrelinjer med produkter, som ikke har et varenummer, fortsatt vil bli håndtert via «wildcard-løsning», som nevnt her: Wildcard-SKU: Hva er det?

 

Produktsynkronisering er ikke aktiv

Som standard er produktsynkronisering til/fra ditt regnskapsprogram eller nettbutikk ikke aktivert.
Produkter opprettes etter hvert som de er inneholdt på ordrelinjer, som lastes inn i Pairy.

Ønsker du uavhengig produktsynkronisering, vennligst kontakt Pairy-supporten.

Ved aktivering av opplasting av produkter til regnskapsprogrammet, avhenger mulighetene av typen til ditt regnskapsprogram:

  • Tripletex: Pairy vil opprette nye produkter. Oppdatering av eksisterende produkter i din Tripletex må aktiveres separat.
  • Fiken: Pairy vil opprette nye produkter og oppdatere eksisterende produkter i din Fiken.
Hjelp
Resultater
Kontakt oss

    Dit navn (valgfrit)

    Din E-mail

    Din besked

    Vedhæft fil

    Takk for din henvendelse.
    Meldingen er nå sendt.
    Vi hjelper deg så snart som mulig