Jeg mangler produkter i mitt Pairy-dashboard
Det kan være flere grunner til at produkter mangler i ditt Pairy-dashboard. Nedenfor gir vi noen av de mest vanlige grunnene.
Produkter mangler varenummer/SKU
Varenummer/SKU er produktets unike nøkkel. Hvis et produkt ikke har et varenummer, vil det ikke bli opprettet i Pairy som et reelt produkt.
Vær oppmerksom på at ordrelinjer med produkter, som ikke har et varenummer, fortsatt vil bli håndtert via «wildcard-løsning», som nevnt her: Wildcard-SKU: Hva er det?
Produktsynkronisering er ikke aktiv
Som standard er produktsynkronisering til/fra ditt regnskapsprogram eller nettbutikk ikke aktivert.
Produkter opprettes etter hvert som de er inneholdt på ordrelinjer, som lastes inn i Pairy.
Ønsker du uavhengig produktsynkronisering, vennligst kontakt Pairy-supporten.
Ved aktivering av opplasting av produkter til regnskapsprogrammet, avhenger mulighetene av typen til ditt regnskapsprogram:
- Tripletex: Pairy vil opprette nye produkter. Oppdatering av eksisterende produkter i din Tripletex må aktiveres separat.
- Fiken: Pairy vil opprette nye produkter og oppdatere eksisterende produkter i din Fiken.