Jeg mangler ordre i Pairy-dashboardet mitt

Det kan være flere grunner til at ordrer mangler i Pairy-dashboardet ditt. Nedenfor har vi listet opp noen av de mest vanlige grunnene.

Ordrer med kjøpsdato før opprettelsen av Pairy-kontoen

Pairy laster kontinuerlig inn ordre fra nettbutikken din og eventuelt regnskapsprogrammet. Merk at ordrer som ligger før tidspunktet for opprettelsen av Pairy-kontoen din, ikke lastes inn.

Hvis du ønsker ordrer som ligger før tidspunktet for opprettelsen av Pairy-kontoen, kan du lese mer om dette her: Hvordan laster jeg inn og overfører ordrer fra tidligere?

 

Feil ved tilkobling til nettbutikk

Manglende innlastning av ordrer fra nettbutikken kan skyldes en feilet tilkobling til nettbutikken din. Det kan for eksempel være hvis det ved en feil er endret i Pairys API-tilgang.

Du kan alltid se statusen for tilkoblingen til nettbutikken din ved å gå til Innstillinger → Integrasjoner.
Hvis integrasjonen til nettbutikken din ikke kjører, ber vi deg verifisere opplysningene som er nødvendige for Pairy for å opprette tilkobling. Dette gjøres ved å velge «Rediger» ved siden av integrasjonen som ikke kjører.

 

Konto deaktivert

Kontoen din kan ha blitt deaktivert automatisk. Dette kan for eksempel skje som et resultat av feil ved forsøk på automatisk trekk av penger fra det oppgitte kredittkortet på grunn av manglende dekning, utløpt kort, avvisning fra banken eller noe helt annet.

Hvis deaktivering av kontoen skyldes et utløpt kredittkort, ber vi deg oppdatere kredittkortet under:
Innstillinger → Abonnement → «Oppdater betalingsopplysninger»

Når du har oppdatert kredittkortet ditt, lastes automatisk ordrer for de siste 7 dagene inn. Hvis kontoen din har vært deaktivert i mer enn 7 dager, ber vi deg kontakte Pairy-supporten.

 

Shopify: POS-ordrer

Bruker du Shopify? Da kan du finne mulige årsaker her: Shopify: Bestillinger hentes ikke inn i Pairy

Hjelp
Resultater
Kontakt oss

    Dit navn (valgfrit)

    Din E-mail

    Din besked

    Vedhæft fil

    Takk for din henvendelse.
    Meldingen er nå sendt.
    Vi hjelper deg så snart som mulig